Nowe ambasadorki dołączyły do 5.edycji kampanii #lubiesiebie, aby inspirować inne kobiety w ich drodze do samoakceptacji. 


Dołączyły do grona ambsadorek poprzednich edycji: Marii Sadowskiej, Doroty Williams, Lidii Popiel, Adrianny Palki, Agnieszki Więdłochy, Kasi Żak, Marty Lech-Maciejewskiej (Superstyler) , Marioli Bojarskiej-Ferenc, Kasi Herman, Jowity Budnik, Joanny Liszowskiej, Małgorzaty Pieczyńskiej i Aleksandry Hamkało.
Bohaterki akcji spotkały się na sesji zdjęciowej, aby opowiedzieć, czym jest dla nich samoakceptacja, za co siebie lubią oraz o tym, że naprawdę warto wykonać nieraz wcale niełatwą pracę nad osiągnięciem tego stanu.
Wszystkie ambasadorki wierzą, że samoakceptacja to temat wart uwagi, temat, o którym należy głośno mówić, szczególnie w dzisiejszych, bardzo wymagających czasach, kiedy jesteśmy poddawani surowej ocenie i krytyce. Jednak warto przypomnieć sobie, o tym, co w nasz najlepsze, budować swoją siłę i wzmacniać samoakceptację, która jest niezbędna, by mówić o sukcesie osobistym.


A co na to same ambasadorki? Oglądaj wideo!


Magdalena Kumorek: „Samoakceptacja? To dla mnie samoświadomość. Im więcej wiem o sobie, tym bardziej rośnie szansa, że będę siebie lubić i akceptować to, że nie jestem idealna. Bycie idealną jest nudne! A jeżeli ja zaakceptuje siebie i to, że nie jestem idealna -to moja akceptacja wobec nieidealnego świata staje się olbrzymia. Samoakceptacja jest świetna!".

Anna Szymańczyk: „Bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do akcji #lubiesiebie, to jest bardzo ciężka praca, ale kiedy osiągamy ten moment, że patrzymy w lustro i myślimy o sobie dobrze, myślimy, lubię tę osobę i doceniam ją za jej wady i zalety to dostajemy super moc, która nas pcha do przodu. A bez tego nie da się dalej pójść.".

Marta Dąbrowska: „Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję, że zostałam zaproszona do tej kampanii. Temat samoakceptacji wydaje się być dziś szczególnie ważny. Nie mówię, że kiedyś nie był, ale w dobie mediów społecznościowych, jest to coś o czym powinno się dużo mówi, z czym się walczy i nie mam tu na myśli, tylko względów wizualnych, ale też charakteru. Nie chodzi o to, aby popadać w samozachwyt. Samoakceptacja jest procesem związanym z pracą nad sobą.".

Kamilla Baar: „Jestem ciekawa kobiet w każdym wieku. Od małych dziewczynek przez nastolatki do etapu bardzo dojrzałej kobiecości. I jestem bardzo ciekawa siebie- za lat 5,10,15,20. A wiem, że ta ciekawość nie będzie możliwa, jeżeli nie będę lubiła siebie. Więc staram się w to inwestować.".

Joanna Trzepiecińska: „Jestem autorką takiego zdania, wyznania, że z wiekiem bardziej siebie lubię, chociaż futerał się psuje, tam w środku Stardivarius. I jako ambasadorka akcji #lubiesiebie chciałabym Państwa zaprosić do wdrożenia tej zasady w swoim życiu". 
Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma SANPROBI, producent probiotyków, psychobiotyków oraz innowacyjnego postbiotyku SANPROBI® Premium – The Akkermansia Company™. To jedyny na świecie produkt zawierający wyłącznie pasteryzowaną bakterię Akkermansia muciniphila MucT, znaną ze swoich niezwykłych właściwości prozdrowotnych, potwierdzonych licznymi badaniami klinicznymi oraz publikacjami w prestiżowych czasopismach medycznych.
„Jest nam niezmiernie miło, że jako marka Sanprobi dołączyliśmy do wyjątkowej kampanii #lubiesiebie. Kampanii, która bardzo podkreśla samoakceptację współczesnej kobiety i taki jest nasz produkt Sanprobi premium Akkermansia” – mówi Nina Manduk – Czyżyk.

Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma Infini® Polska, wyłączny dystrybutor w Polsce włoskich kosmetyków profesjonalnych oraz luksusowych kosmetyków do pielęgnacji domowej, oraz preparatów stosowanych w zabiegach kosmetologicznych i certyfikowanych preparatów stosowanych w zabiegach medycyny estetycznej.

Dla marki Infini® hasło „Lubię siebie” to przede wszystkim wyraz głębokiej troski o zdrową samoocenę. Patronując akcji, Infini® pragnie podkreślić, jak ważne jest dbanie jednocześnie o swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno i odnajdywanie harmonii między ciałem a umysłem. Marka wierzy, że produkty, które oferuje, mogą wspierać codzienną rutynę dbania o siebie, co wpływa na nasze dobre samopoczucie. Dla Infini® „Lubię siebie” oznacza budowanie pewności siebie poprzez małe gesty i wybory, które przynoszą radość i komfort w codziennym życiu. – mówi Katarzyna Krosman - prezes marki Infini® Polska.

„Celebrujemy wspaniały jubileusz, 5 edycję kampanii #lubiesiebie. Wspaniałe ambasadorki, które wspierają proces samoakceptacji u innych kobiet„ – podsumowuje Dr Franciszek Strzałkowski, inicjator akcji.