Głównym tematem 3rd Annual Medical Tourism CE Conference było „Połączenie pomiędzy Twoim produktem/usługą a Twoimi Klientami".

 

Fotorelacja



Świat medycyny estetycznej nie przestaje zaskakiwać. Skomplikowane operacje są ekscytujące, a zabiegi, które jeszcze nie tak dawno były niemożliwe do wykonania, teraz są rzeczywistością. Sprzęt i umiejętności lekarzy są na coraz lepszym poziomie, a ceny zabiegów bardziej dostępne. Obserwuje się wysoki poziom jakości i bezpieczeństwa w globalnym sektorze opieki zdrowotnej. Konkurencja wzrasta każdego dnia, starając się stworzyć unikalną ofertę dla swoich pacjentów.

3rd Annual Medical Tourism CE Conference również i tym razem zgromadziła czołowych przedstawicieli przemysłu oraz zainteresowane osoby, po to by dzielić się doświadczeniami oraz rzeczywistymi scenariuszami, jak skutecznie przyciągać więcej klientów / pacjentów w tym wciąż zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Setka delegatów i mówców w ciągu dwóch dni interaktywnych prezentacji, połączonych z pytaniami i odpowiedziami, przekazała wiele pomysłów i rozwiązań dotyczących obecnych wyzwań, z którymi borykają się firmy medyczne. Delegaci opracowali nowe strategie i stworzyli sieć partnerów biznesowych na specjalnie zaprojektowanych przerwach kawowych oraz interaktywnym lunchu.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy międzynarodowa konferencja branży turystyki medycznej odbyła się w Polsce, o czym pisaliśmy TUTAJ