Od momentu rozwoju pandemii koronawirusa (COVID-19) w Polsce, pojawia się wiele pytań związanych z funkcjonowaniem salonów kosmetycznych oraz klinik medycyny estetycznej. Wystąpienie Jadwigi Emilewicz, minister rozwoju z 26 marca budzi wiele wątpliwości w branży. Kontaktujecie się w tej sprawie z naszą redakcją. Dlatego specjalnie dla Was uruchamiamy "Rozmowy z ekspertami. O biznesie beauty w czasie pandemii koronawirusa"
Jak przetrwać kryzys? Jakie konkretne działania warto podejmować? Jak komunikować się z klientami? Jak rozmawiać z pracownikami?
Do rozmowy na ten temat zaprosiliśmy eksperta Martę Szarogroder-Rosiak
Posłuchajcie!
W trakcie rozmowy z redakcją Zatoki Piękna udzieliła nam cennych wskazówek i odpowiedzi na pytania:
- Minister rozwoju przekonuje, że prowadzenie salonów kosmetycznych i fryzjerskich w tym czasie jest możliwe i zaleca powrót do pracy. Co o tym sądzisz?
- Jakie straty ponoszą aktualnie kliniki i z jakimi jeszcze stratami muszą się liczyć w tym roku?
- Wielu właścicieli boi się, że klienci/pacjenci do nich nie wrócą. Jak temu przeciwdziałać?
- Jakie konkretne działania warto podejmować (praca zdalna, porady i konsultacje online, sprzedaż bonów online)?
- Jak komunikować się z klientami?
- Jak rozmawiać z pracownikami?
Pytania do eksperta wysyłajcie na adres redakcji Zatoki Piękna Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.