Początek marca upłynął pod znakiem świętowania 25-lecia marki Guinot w Polsce. Francuski brand przy udziale około 200 uczestników celebrował nie tylko dotychczasowe sukcesy, ale i premierę nowego zabiegu.
Guinot to wiodąca francuska marka kosmetyczna, pozycjonująca się jako alternatywa dla medycyny estetycznej i oferująca m.in. ekskluzywne zabiegi pielęgnacyjne. Firmę w 1972 roku stworzył Jean-Daniel Mondin, stawiając na szybki międzynarodowy rozwój, dzięki któremu już kilka lat później marka była dostępna w aż 70 krajach. Produkty Guinot od dawna obecne są również nad Wisłą. W niedzielę 3 marca w hotelu Sheraton Sopot odbył się uroczysty jubileusz 25 lat marki Guinot w Polsce.
- Celebrujemy 25-lecie marki Guinot w Polsce. Po pierwsze, jest to okazja, żeby cała społeczność Guinot się spotkała, żeby razem z nami mogła uczestniczyć w tej celebracji. Przy okazji tych wspomnień promujemy, wprowadzamy na rynek polski nowy zabieg, który jest takim krokiem w przyszłość – powiedziała Zatoce Piękna Barbara Suwalska, CEO B&M Professional. Wspólnie z osobami reprezentującymi Guinot Polska świętowało około 200 uczestników, w tym partnerzy, klienci i przedstawiciele mediów branży beauty.
Oglądaj naszą relację!
Wydarzenie rozpoczęło się od oficjalnej premiery Visible Age Reverse, po której wykład na temat mózgu i skóry współdziałających w medycynie przeciwstarzeniowej wygłosiła dr n. med. Alicja Rustowska-Rogowska. - Marka Guinot to nie tylko kremy i maski, to też świetne zestawy zabiegowe do rewitalizacji skóry, a także sprzęt, który świetnie poprawia jej kondycję – zaznaczyła dr n. med. Alicja Rustowska-Rogowska w rozmowie z naszą redakcją.
Podczas jubileuszu zaprezentowano m.in. koncept neuro-kosmetycznej terapii VAR. Głos w tej części wydarzenia zabrali kosmetolodzy oraz szkoleniowcy Guinot. - Jesteśmy tutaj, aby wspólnie celebrować wprowadzenie na rynek konceptu doktora Jeana Michela Mondin'a by Guinot, czyli rewolucyjnej terapii o nazwie Visible Age Reverse – mówiła nam Flora Leveque, manager regionu. Szerszej prezentacji dokonała Sandrine Carliez, międzynarodowy szkoleniowiec Guinot.
- Jeśli chodzi o tę technologię, jest to urządzenie i zabieg, który będzie oddziaływał na proces starzenia się, ale jest on nieinwazyjny. Oznacza to, że reaktywujemy naturalne funkcje skóry, takie same jak wówczas, gdy byliśmy młodsi, po to, by stworzyć nową tkankę skórną – wyjaśniła Zatoce Piękna Sandrine Carliez. Samo wydarzenie było jednak nie tylko okazją do prezentacji nowego zabiegu, ale również czasem podsumowań owocnej współpracy.
- To jest wieloletnia współpraca i łączą nas naprawdę rodzinne relacje. Jesteśmy tu również po to, aby wspierać Guinot Polska, nie tylko nową technologią, ale także szkoleniami, marketingiem, które również stanowią istotną część naszej współpracy. Życzę naszym partnerom i nam, abyśmy byli w stanie dostarczyć satysfakcję jak największej liczbie kobiet w ciągu najbliższych 25 lat, a nawet dłużej – podsumowała Flora Leveque.
Wspólne spotkanie szkoleniowców, kosmetologów i klientów trwało przez cały dzień. W programie znalazły się również kilkugodzinne warsztaty, a wieczorem odbyła się gala 25-lecia Guinot z udziałem artystki Katarzyny Pakosińskiej jako prowadzącej. - Bardzo lubię takie spotkania i myślę, że też nieprzypadkowo się dzisiaj tutaj znalazłam, bo takie łączenia rodzinne, przyjacielskie, reakcje, jakie były, chociażby ze strony gości, kiedy ktoś wchodził na scenę, to wszystko było takie dobre, takie urocze, tak jak być powinno – powiedziała nam Katarzyna Pakosińska.
Podczas wydarzenia wręczono nagrody partnerom z najlepszymi wynikami. Zwieńczeniem eventu był koncert muzyczny połączony z zabawą i oczywiście degustacją okolicznościowego tortu.
Więcej o ofercie na www.guinot.pl