Rozwój i wypoczynek w stylu slow - dokładnie w takim duchu odbywała się III Interdyscyplinarna Konferencja Ekspercka Nanili skierowana do przedstawicieli branży kosmetologicznej. Wydarzenie zorganizowano w dniach 8-10 czerwca w Santa Natura Resort & SPA pod Warszawą, miejscu utrzymanym w klimacie oazy, które pozwoliło dostarczyć uczestnikom nie tylko wiedzy, ale i inspiracji. 

 

Pielęgnacja skór atopowych i z egzemami, nowości Nanili Professional, alergie, nietolerancje i leki przeciwalergiczne, o których powinien wiedzieć kosmetolog - to główne zagadnienia poruszone podczas minionej III Interdyscyplinarnej Konferencji Eksperckiej. Konferencja pozwoliła nabyć wiedzę z zakresu pielęgnacji skóry problematycznych, nawiązać relacje z innymi profesjonalistami, poznać nową linię produktów Nanili Professional, ale również zrelaksować się podczas wieczornych wydarzeń.

Oglądaj naszą relację!

O atopii i egzemie na konferencji Nanili

Tematem przewodnim III Interdyscyplinarnej Konferencji Eksperckiej były atopia, egzema i alergia, które dotykają coraz większej grupy klientów. - Jesteśmy dziś na III Interdyscyplinarnej Konferencji Eksperckiej z marką Nanili Professional. Jesteśmy w otoczeniu pięknego hotelu Santa Natura. Naszymi gośćmi są kosmetolodzy z całej Polski, którzy współpracują z naszą marką. Tematem naszej konferencji jest atopia, egzema, alergia, czyli bardzo szerokie problemy skórne, skóra zmieniona chorobowo – powiedziała Zatoce Piękna Agata Czałbowska, CEO Nanili Professional.

Podczas konferencji swoją wiedzą podzieliły się ekspertki z branży kosmetologicznej, w tym Anna Krezymon, szkoleniowiec Nanili Professional, absolwentka kosmetologii klinicznej, mająca ponad 20-letnie doświadczenie w pracy ze skórami problematycznymi. Podczas wydarzenia w ramach swojej prelekcji zaprezentowała aktualną wiedzę na temat innowacyjnego podejścia do pielęgnacji skór atopowych, uszkodzonych, z egzemami.

- Moim zdaniem innowacyjne podejście do problemu pielęgnacji cer problematycznych, szczególnie do pielęgnacji cer z zapaleniem skóry polega na tym, że łączymy wielokierunkowe działania, czyli dbamy o barierę naskórka, działamy przeciwzapalnie, działamy odbudowująco na naskórek i łączymy różne dziedziny pielęgnacyjne. Współpracujemy z lekarzami, lekarzami dermatologami, dietetykaami, a także ze specjalistami innych dziedzin – tłumaczyła naszej redakcji Anna Krezymon, szkoleniowiec Nanili Professional.

Od farmacji, przez kosmetologię, po biznes

Konferencja była wydarzeniem interdyscyplinarnym, dlatego w programie pojawiły się prelekcje również specjalistów z innych branż. Alergie, nietolerancje, leki przeciwalergiczne i wstrząs anafilaktyczny - co kosmetolog powinien wiedzieć? Na to właśnie pytanie podczas swojego wykładu odpowiedziała kolejna prelegentka - Katarzyna Grzesiewicz, magister farmacji na Akademii Medycznej we Wrocławiu, a także absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu na kierunkach opieka farmaceutyczna w geriatrii i psychodietetyka z elementami immunologii.

- Na co powinien zwrócić uwagę profesjonalny kosmetolog? Przede wszystkim jeżeli chce być kosmetologiem przez duże K, to powinien zwrócić uwagę na tego pacjenta, jakim on jest, tzn. na co choruje, czym się leczy, jaki jest jego styl życia i jakich produktów używa. I przekonywać przede wszystkim, że jakość produktu, który wybiera, czyli profesjonalne kosmetyki, powinny być dostosowane do niego, ale też powinny mieć jakość – mówiła Zatoce Piękna Katarzyna Grzesiewicz, magister farmacji, coach rozwoju osobistego.

Agata Czałbowska CEO Nanili Professional
Agata Czałbowska CEO Nanili Professional

Jak dodała w rozmowie z naszą redakcją Agata Czałbowska z Nanili Professional, ważnym elementem konferencji był również wykład poświęcony prowadzeniu biznesu. - Naszych partnerów wspieramy również biznesowo, dlatego nie zabrakło eksperta z branży beauty, coacha i szkoleniowca, jeśli chodzi o sprzedaż i działania marketingowe – wspomniała. Ostatniego dnia wydarzenia swoją wiedzą podzieliła się Marta Fiłoń, trener biznesu beauty i wykładowca akademicki, specjalizująca się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Ekspertka omówiła pięć sprawdzonych technik, które podwoją sprzedaż kosmetyków w salonie beauty bez namawiania.

- Okazuje się, że w prowadzeniu biznesu wiedza merytoryczna nie jest wystarczająca. Po drugiej stronie, żeby klient ciebie znalazł i żeby docenił twoje umiejętności, należy pokazywać swój biznes, czyli pokazywać się w internecie, umieć korzystać z social mediów. Z drugiej strony to są umiejętności psychologiczne, czyli w jaki sposób powiedzieć klientce o twoich rozwiązaniach, żeby ona odczuła to, że to jest rozwiązanie je problemu, a nie sprzedaż jak w drogerii. I z trzeciej strony to jest umiejętność utrzymania lojalności klienta, żeby klientka wiedziała, że wraca do ciebie po to, żeby uzyskać efekt zabiegowy, a nie po to, żeby po prostu wykonać sobie jakikolwiek zabieg – wyjaśniała Zatoce Piękna Marta Fiłoń, trener biznesu beauty.

Premiera Help Therapy od Nanili Professional

Ważnym elementem III Interdyscyplinarnej Konferencji Eksperckiej była również premiera nowości Nanili Professional. Agata Czałbowska zaprezentowała multifunkcyjne preparaty terapeutyczne Help Therapy przeznaczone do pielęgnacji skóry atopowej i z egzemą. - Na konferencji odbyła się premiera naszej nowej linii przeznaczonej do skóry zmienionej chorobowo, atopowej i z egzemą, czyli Help Therapy. Linia ta obejmuje trzy produkty do pielęgnacji domowej i pielęgnacji gabinetowej – powiedziała nam Agata Czałbowska.

Dla uczestniczek oprócz prelekcji i prezentacji przygotowano również wspólne wieczorne wydarzenia. Punktem kulminacyjnym była uroczysta kolacja bankietowa. - Podczas uroczystej kolacji wyróżniliśmy ekspertów, którzy wzięli udział w ostatniej edycji Programu Gabinetów Eksperckich – wspomniała Agata Czałbowska. Organizacja wydarzenia, jak również lokalizacja w inspirującym otoczeniu Santa Natura Resort & SPA bardzo przypadły do gustu uczestniczkom, które doceniły profesjonalizm konferencji.

Zespół Nanili i redakcji Zatoki Piękna
Zespół Nanili i redakcji Zatoki Piękna

- Konferencja naprawdę przeszła moje oczekiwania, ponieważ jest bardzo dużo wiedzy merytorycznej, ale również takiej praktycznej - podsumowała jedna z uczestniczek. W podobnym tonie wypowiadały się inne przedstawicielki branży kosmetologicznej, które wzięły udział w III Interdyscyplinarnej Konferencji Eksperckiej Nanili Professional. - Ja jestem już drugi raz i jesteśmy niezmiernie ciekawe, co będzie w przyszłym roku – przyznała w rozmowie z Zatoką Piękna kolejna uczestniczka konferencji.

Materiał powstał we współpracy z Nanili Professional

fot. Mariusz Bodnar