Piąty jubileuszowy kongres iADE stał się miejscem nie tylko wymiany wiedzy i doświadczeń, ale i spotkań. Jedną z atrakcji dla specjalistów był event dla klientów zorganizowany przez firmę BTL Aesthetics.

 

Oglądaj naszą relację!

   

BTL to producent i dystrybutor urządzeń medycznych stosowanych w medycynie estetycznej, ale też w uroginekologii, ginekologii estetycznej, stomatologii, kardiologii czy fizjoterapii. Firma od lat współpracuje tak z polskimi klinikami medycyny estetycznej, jak i organizatorami kongresu iADE. Podczas minionej Innowacyjnej Akademii Dermatologii Estetycznej, jaka odbywała się od 14 do 16 czerwca w Sopocie, firma BTL Aesthetics nie tylko otrzymała jedną z Bursztynowych Statuetek, przyznawanych partnerom podczas uroczystej gali, ale i sama wręczyła nagrody swoim klientom.

Udział BTL w iADE 2024 minął pod znakiem przyszłości i sztucznej inteligencji. Podczas tegorocznego kongresu nie zabrakło inspirujących wykładów, w tym prelekcji wygłoszonej przez specjalistkę zaproszoną przez BTL. Dr Maria Tryfonova, wygłaszając wykład The Power of AI in Aesthetics: Revolution in Fractional RF for More Comfort and Efficacy, skupiła się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w urządzeniach do medycyny estetycznej i wskazała, w jaki sposób AI wpływa na komfort pacjentów oraz rezultaty zabiegowe.

Do tematu prelekcji nawiązywał również event, jaki firma BTL zorganizowała dla swoich klientów. Spotkanie w kameralnym gronie odbyło się pod hasłem EMFUTURE w specjalnie przygotowanej na tę okazję przestrzeni, gdzie Klientom, Partnerom Biznesowym wręczono nagrody za wieloletnią współpracę. Statuetki od firmy BTL odebrali specjaliści z całego kraju, wykorzystujący w swojej praktyce innowacyjne technologie dostarczane właśnie przez BTL.

- Na tegorocznym kongresie iADE, który odbywa się w malowniczym Sopocie, zaprosiliśmy naszych partnerów biznesowych do specjalnie przygotowanego VIP Roomu, aby wręczyć im nagrody za wieloletnie zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz współpracę. Serdecznie dziękujemy za spotkanie, miłe rozmowy, wspaniałą atmosferę i mam nadzieję do zobaczenia przy kolejnych edycjach – powiedziała Zatoce Piękna Magda Michnicka-Rekowska, dyrektor ds. marketingu i działań operacyjnych BTL Aesthetics.

Inicjatywa BTL spotkała się z dużym entuzjazmem lekarzy, zwłaszcza że wielu z nich temat innowacyjnych technologii czy sztucznej inteligencji jest bliski. - Hasło, jakie mi przyświeca, to spełnij swój amerykański sen, więc wykorzystując nowoczesne technologie, spełniam te marzenia i sny moich pacjentów i podążam razem z nimi ku przyszłości, tak jak wskazuje hasło EMFUTURE. To jest to, co nas wszystkich czeka i brzmi bardzo obiecująco – skomentowała dr Marta Tazbir z Tazbir Clinic.

Swoimi doświadczeniami z współpracy z BTL podzielili się też inni specjaliści. Niektórzy z nich mają za sobą już wiele lat wspólnych działań z dystrybutorem. - Z BTL już bardzo długo współpracujemy, jest to firma, z którą współpracuję już od ponad 10 lat – wspomniał dr n. med. Piotr Kłos z Centrum Medycznego w Kołobrzegu World Medica.

Partnerzy Biznesowi BTL Aesthetics
Partnerzy Biznesowi BTL Aesthetics

Za co klienci cenią sobie współpracę z BTL?

- Współpracę cenię sobie za to, że firma cały czas się rozwija, że stawia na nowe rozwiązania. Ta technologia super wpasowała się do naszego gabinetu – odpowiedziała nam dr Matylda Jezierska z Cliniq Klinika Pięknej Skóry. W podobnym tonie wypowiedziały się inne specjalistki. - Zaczęliśmy współpracę z firmą BTL w celu zwiększenia efektywności zabiegowej, naturalnych zabiegów, ponieważ firma BTL wpasowała się idealnie w kanon Urody z Natury – dodała Adriana Rączkiewicz z gabinetu Uroda z Natury.

Nagrodzeni lekarze, z którymi rozmawiała nasza redakcja, zwracali szczególną uwagę na innowacyjne technologie. - Cenimy sobie innowacyjne i nowoczesne technologie, dzięki którym możemy jak najlepiej zadbać o naszych pacjentów – mówiła nam dr Urszula Sadowska z REM Klinika. Nacisk na nowoczesne technologie, pozwalające przeprowadzać bezinwazyjne zabiegi, sprawia, że wielu specjalistów identyfikuje się z wartościami BTL.

- Nasza strategia to jest w dużej mierze modelowanie sylwetki, to jest odmładzanie bezinwazyjne, bez okresu rekonwalescencji i zdecydowanie takie prozdrowotne. W takiej misji, w takich wartościach również odnajduje się firma BTL, dlatego jest naszym partnerem strategicznym – podsumował Krzysztof Reinhard, właściciel Wellclinic w Warszawie i Gdańsku.

Materiał powstał we współpracy z  btlaesthetics.pl