Depilacja laserowa to nieustannie jedna z najbardziej pożądanych procedur z kategorii laseroterapii. To właśnie ona była tematem przewodnim największego jak dotąd wydarzenia zorganizowanego przez ITP S.A. W Akademii Epilacja Przyszłości, która odbyła się 23 września w hotelu Crowne Plaza Warsaw, wzięło udział aż 500 uczestników z całej Polski.
Najlepsze praktyki zabiegowe, historie sukcesu, wybór odpowiedniego lasera do epilacji, a do tego aspekty prawne i marketingowe – program minionej Akademii Epilacja Przyszłości zorganizowanej przez ITP S.A. obfitował w wiedzę teoretyczną i praktyczną. Rozmach wydarzenia przyciągnął kilkuset ekspertów z branży beauty i medycyny estetycznej z całego kraju, zainteresowanych wymianą doświadczeń na temat epilacji laserowej oraz nawiązaniem nowych relacji zawodowych.
- Świadomość depilacji laserowej istnieje w Polsce od wielu, wielu lat i wśród osób, które tutaj dzisiaj spotkałam, jest też wielu z was, którzy zaczynali swój sukces z depilacją laserową, a dzisiaj jesteście wiodącymi klinikami w Polsce i ogromnie wam tego gratuluję. - mówiła ze sceny Katarzyna Nadolna, Prezes Zarządu ITP S.A.
Sukces frekwencyjny Akademii ITP S.A.
Konferencję, jak można się było tego spodziewać, już w dniu jej trwania okrzyknięto sukcesem. Było to największe dotychczasowe wydarzenie zorganizowane przez ITP S.A. Przypomnijmy, kwietniowa Akademia Ciało przyciągnęła dla porównania ponad 300 specjalistów. Jak firmie ITP S.A. udało się osiągnąć taki sukces? Przyczyniła się do tego z pewnością merytoryka, ale również dopracowana w szczegółach organizacja eventu.
- Mamy zaufanie wśród klientów i wiedzą, że akademie, które robimy, to są akademie na najwyższym poziomie, tak edukacyjnym, jak i biznesowym. Nawet klienci, którzy mają już w swoich gabinetach epilację są zainteresowani tym, jak wzbogacić swoje portfolio, aby stać się unikatowym, wyjątkowym na rynku. Wśród tych klientów są też klienci nowi, którzy dopiero myślą o wprowadzeniu zabiegów epilacji i chcą się dowiedzieć więcej na temat technologii laserowych – powiedziała Zatoce Piękna Barbara Dąbrowska-Gur, Sales Director ITP S.A.
Wydarzenie ponownie poprowadził duet Barbara Dąbrowska-Gur, Sales Director ITP S.A. i Paweł Nitka, Training Director ITP S.A. Jak przyznali, sukces frekwencyjny wydarzenia to zasługa zaufania klientów do firmy. - Mamy wspaniałych klientów, których wspieramy przez wiele lat, więc to jest to, co kochamy robić, dzielić się wiedzą. Dla mnie to jest najistotniejsze. Dlaczego nam się to udało? To są wieloletnie relacje z tak naprawdę ogromną częścią tego rynku, bo mówimy tutaj o kilkunastu tysiącach osób, które uczestniczą również w naszych szkoleniach. Dlatego ludzie nam ufają i to jest klucz – zaufanie – skomentował w rozmowie z naszą redakcją Paweł Nitka, Training Director ITP S.A.
Epilacja laserowa okiem ekspertów
Gościem specjalnym Akademii Epilacji Przyszłości był Gabriele Drigo, CEO Matex Lab, który opowiedział o historii powstania firmy ITP S.A. i marki Neauvia oraz początkach na rynku polskim, jak również zaprezentował - laser do epilacji marki Neauvia. Więcej o samych technologiach opowiedziano w ramach panelu o laseroterapii w praktyce, podczas którego omówiono najlepsze praktyki zabiegowe, dobór technologii, częste błędy przy zabiegach, a także fakty i mity.
„Sprzedajemy jakość życia” - właśnie tak zatytułowana była prezentacja Agaty Lesisz, Senior Medical Specialist ITP S.A., która na scenie opowiedziała o tym, jak bardzo i dlaczego wzrosła popularność epilacji laserowej. - To każdego dnia bardzo duży komfort. Jest to też oszczędność czasu, ponieważ gdybyśmy brali pod uwagę dwa razy w tygodniu spędzenie 15 minut w łazience w celu usuwania owłosienia, to rocznie spędzamy tam jeden dzień i myślę, że mamy wiele dużo lepszych pomysłów, jak spędzić ten dzień – mówiła.
Głos zabrała również Ewelina Czechowicz, Senior Medical Specialist ITP S.A., która opowiadała m.in. o tym, jaki laser wybrać. Podczas wykładu omówiła urządzenia firm DEKA, Alma Lasers, Cynosure oraz takich marek jak Cocoon i Neauvia. - Bardzo często pytacie nas, dlaczego mamy tak dużo laserów w ofercie. Otóż dlatego, że różne są wasze potrzeby, różne są potrzeby waszych klientów. – tłumaczyła. W części teoretycznej na temat laseroterapii odbyły się też prezentacje Joanny Bożek, Senior Medical Specialist ITP S.A., która skupiła się na błędach w epilacji laserowej oraz Moniki Jachimek, Clinical Expert ITP S.A., która mówiła o benefitach, w tym o prognozach wzrostu dla rynku epilacji laserowej.
Efektywny biznes epilacji
Akademia Epilacja Przyszłości została wzbogacona o panel dotyczący aspektów prawnych, marketingowych oraz finansowania. W programie pojawiły się m.in. success story polskich klientów, a także interesujące wielu uczestników zagadnienia z zakresu budowania marki własnej w social mediach czy prawnych aspektów reklamy. Właśnie tym tematom poświęcona była dalsza część wydarzenia. W panelu dyskusyjnym z ekspertami, skupionym wokół efektywnego biznesu epilacji, uczestniczyły właścicielki placówek medycznych i beauty: Karina Dudek-Miracka, Karolina Czech, Ewelina Bielinis oraz Małgorzata Grabowska.
- W naszym przypadku wybór epilacji był czymś absolutnie oczywistym, ponieważ chcieliśmy partycypować we wszystkich segmentach rynku beauty, a współpraca z firmą ITP S.A. nam to po prostu umożliwiła. Tak zaczęła się nasza przygoda z epilacją – opowiadała słuchaczom Karina Dudek-Miracka.
Akademię Epilacji Przyszłości zamknął trzeci panel poświęcony nowym przepisom oraz budowaniu marki w sieci. Była to część z udziałem gości specjalnych. Głos zabrali wówczas prawnik Oskar Luty oraz znana jako Video Teacherka Sylwia Dąbrowska, która przeprowadziła wykład o social mediach w branży beauty.
Materiał powstał we współpracy z ITP S.A.