Okazuje się, że od początku pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19) w Polsce już 65% przedsiębiorców uruchomiło pracę zdalną, w tym również kliniki medycyny estetycznej i salony urody. W przypadku branży beauty, wydawałoby się to niemożliwe, a jednak wielu udało się wprowadzić nowe usługi online, jak telemedycyna, konsultacje online, sprzedaż bonów online, sprzedaż zestawów zabiegowych z dostawą do domu, które realizowane są przez pracowników bez konieczności wychodzenia z domu. Jak zarządzać pracą zdalną, żeby była skuteczna i przyjemna? Porozmawialiśmy na ten temat z psycholog biznesu, Izabelą Kielczyk. Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka programu Rozmowy z ekspertami. O biznesie beauty w czasie pandemii koronawirusa.
Posłuchaj!
Tematy rozmowy z ekspertem
- Jak zarządzać pracą zdalną?
- Jak zrobić dobry plan dnia?
- Jakie korzyści daje elastyczny czas pracy zdalnej?
- Jak sprawdzać efektywność pracy zdalnej?
- W jaki sposób doceniać pracowników?
- Jak pomóc pracownikom w realizacji nowych zadań?
- Złote rady dot. pracy zdalnej
- Jak zaadaptować się do nowych realiów biznesowych?
Ekspert programu:
Izabela Kielczyk, psycholog biznesu, psychoterapeuta oraz coach.
Czekamy na Wasze pytania na adres redakcji Zatoki Piękna Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.