Aż 150 partnerów, nagrody w podziękowaniu za współpracę, prelekcje, pokazy i ekspercki panel dyskusyjny – za nami konferencja Arosha na Szczycie, w której na zaproszenie Nova Group uczestniczyła również Zatoka Piękna.

 

Oglądaj naszą relację!

  

Konferencje branżowe są zawsze doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i tak też stało się podczas niesamowitego wydarzenia Arosha na Szczycie, które odbyło się od 14 do 16 czerwca w Hotelu META Szczyrk. Uczestnicy mogli nie tylko korzystać z usług oferowanych przez hotel, ale przede wszystkim wziąć udział w licznych wykładach, pokazach i dodatkowych atrakcjach. Na konferencję organizowaną przez Nova Group przyjechało 150 partnerów.

- Marka Arosha to styl życia oraz praca nad sobą każdego dnia, zarówno w gabinecie kosmetycznym, jak i w domu. Misją marki jest dbanie o każdą kobietę, bez względu na kolor skóry, na wiek oraz na wygląd. Marka Arosha jest bardzo popularna w Polsce. Jest mnóstwo kobiet, które nie wyobrażają sobie rozpoczęcia sezonu bikini bez zabiegów z bandażami Arosha oraz codziennej pielęgnacji skóry bez naszych produktów – powiedziała nam Marlena Skóra, Dyrektor Sprzedaży Nova Care.

Nowości i pokazy podczas Arosha na Szczycie

Arosha na Szczycie, jako spotkanie dla partnerów Arosha, obfitowało w liczne wydarzenia dla uczestników. Podczas konferencji zaprezentowano sprawdzoną metodę zabiegową Arosha, a także zorganizowano ekspercki panel dyskusyjny, dzięki któremu wszyscy skorzystali z doświadczeń partnerów marki Arosha. W programie nie zabrakło również niespodzianek – w Hotelu META Szczyrk odbyła się m.in. prezentacja nowej odsłony metody Arosha. Uczestnicy mieli ponadto możliwość osobistego przetestowania nowości z portfolio marki.

- Metoda jest istotą Aroshy. Podzielona jest na następujące etapy: Reset, Restore i Attack, które charakteryzują się przeróżnymi działaniami mającymi na celu maksymalizację efektywności zabiegów Arosha i zagwarantowanie osiągnięcia długotrwałych rezultatów w jak najkrótszym czasie – tłumaczyła nam Graziana Tamburrino, Product Manager Arosha. Marka Arosha wprawdzie ogromną część sukcesu zawdzięcza swojej metodzie, ale uznanie partnerów jest zasługą również szerokiego portfolio zabiegów oraz preparatów.

Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny, CEO Nova Group
Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny, CEO Nova Group

- Arosha jest totalnie unikalną marką. Ona odpowiada właściwie na wszystkie potrzeby naszych klientów. Arosha jest ciągle na szczycie, tak jak hasło naszego dzisiejszego spotkania z naszymi klientami, z czego ja osobiście jestem niezwykle dumny, bo to rzeczywiście jest powód do dumy, że przez 14 lat umiemy utrzymać zainteresowanie ludzi tym samym produktem, tymi samymi zabiegami, a jednocześnie nasza rzesza klientów firmy Nova Group jest coraz, coraz większa – opowiadał Zatoce Piękna Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny, CEO Nova Group.

Inspirujące rozmowy z ekspertami, pokaz nowego zabiegu z wykorzystaniem kosmetyków i elastycznych bandaży Arosha to zaledwie część atrakcji przygotowanych w ramach konferencji. Organizatorzy zaskoczyli wszystkich także pokazem mody w stylu Arosha zaprezentowanym przez pracownice Nova Group. W ramach spotkania Arosha na Szczycie odbyły się także pokazy laserów. - Takiego typu eventy pozwalają naszym klientom być bliżej osób, które stoją za tą marką, wymienić się doświadczeniami, a my możemy poznać ich potrzeby – podkreśliła Anastasiia Veklych, Export i Brand Manager Arosha Polska.

Urodziny twórcy i wyróżnienia dla partnerów Arosha

Gościem specjalnym wydarzenia był założyciel Arosha Antonio Colpani, dzięki czemu partnerzy mogli poznać historię marki także z perspektywy jej twórcy. Sama konferencja była zresztą także okazją do świętowania 50. urodzin założyciela marki, dla którego Nova Group oprócz tortu urodzinowego przygotowała mnóstwo niespodzianek i prezentów. Jak mówił nam Antonio Colpani, jako założyciel marki czuje wdzięczność za moc, entuzjazm i energię włożoną w ten projekt.

- Współpraca, mająca na celu stworzenie marki Arosha w Polsce, od początku była wielkim wyzwaniem. Jednakże kooperacja zarówno z Andrzejem Chmielewskim, jak i z Nova Group przebiegała bardzo bezpośrednio i w atmosferze zaufania, od samego początku. To jest w moim odczuciu jedna z korzyści i cokolwiek robiliśmy, zawsze czułem, że robimy to razem. W każdym projekcie, w którym braliśmy udział, czuliśmy się członkiem tej rodziny – powiedział Zatoce Piękna Antonio Colpani, General Manager Arosha.

Do Szczyrku przyjechali partnerzy z całej Polski, pracownicy z warszawskiego biura Nova Group, a także przedstawiciele z włoskiej centrali Arosha Aesthetic Science. - Arosha to nie tylko wiele produktów, to również metoda bardzo skoncentrowana na rezultatach, tych mierzalnych i możliwych do zaobserwowania bezpośrednio z perspektywy naszego klienta. Dlatego rezultaty nie są tematem dyskusji, one są dowodem na skuteczność – podkreślił w rozmowie z naszą redakcją Matteo Carrisimi, Marketing Manager Arosha.

Zespół Nova Group
Zespół Nova Group

W sobotni wieczór podczas uroczystej kolacji odbyło się też wręczenie wyróżnień dla gabinetów, które o pracy z produktami i zabiegami Arosha wiedzą wszystko. Statuetki w podziękowaniu za wieloletnią współpracę trafiły do kilkunastu partnerów. - Marka Arosha jest ważną pozycją w portfolio firmy Nova Group. Marka Arosha zajmuje tę pierwszą pozycję od lat i chyba długo jej nie straci – podsumował czerwcową konferencję Cezary Szczerbiński, Dyrektor Zarządzający Działu Nova Care.

Konferencja Arosha na Szczycie w Szczyrku zachwyciła partnerów organizacją i atmosferą. Z ich ust podczas rozmów z naszą redakcją padło wiele ciepłych słów. - Uważam, że tego typu spotkania są bardzo ważne, jest to ogromna szansa na wymianę doświadczeń, spotykają się tu miłośnicy Arosha – oceniła Katarzyna Dębińska-Kaczmarczyk z Ambra Day SPA w Krakowie. - Niesamowita atmosfera, moc atrakcji, przeróżni ludzie, niesamowite osobowości. To co, Nova Group robi, to jest naprawdę niesamowite – dodała Agata Kapel z Mercure Szczyrk Resort.

Dmitrij Gabczenko i Andrzej Chmielewski
Dmitrij Gabczenko i Andrzej Chmielewski

Pozytywny feedback ze strony partnerów Arosha utwierdził organizatorów w przekonaniu, że przygotowania do konferencji Arosha na Szczycie były wyzwaniem wartym wysiłku. - Mieliśmy dzisiaj przyjemność słuchać bardzo interesujących wykładów, przeżyć bardzo interesujące, emocjonalne spotkania z właścicielem firmy Arosha. Jesteśmy niezwykle usatysfakcjonowani reakcją naszych klientów, pozytywnym odbiorem nowości Arosha i pozytywnym odbiorem samej atmosfery eventu. To jeszcze raz podkreśla, jak ważne jest budowanie tych bliskich relacji z naszymi klientami i jak oni to doceniają – powiedział nam Andrzej Chmielewski, CEO Nova Group.

Więcej informacji o produktach na www.arosha.com.pl

Materiał powstał we współpracy z firmą Nova Group

Zdjęcia: Rafała Bielawa 

Wideo: Zatoka Piękna