Aż 150 partnerów, nagrody w podziękowaniu za współpracę, prelekcje, pokazy i ekspercki panel dyskusyjny – za nami konferencja Arosha na Szczycie, w której na zaproszenie Nova Group uczestniczyła również Zatoka Piękna.
Oglądaj naszą relację!
Konferencje branżowe są zawsze doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i tak też stało się podczas niesamowitego wydarzenia Arosha na Szczycie, które odbyło się od 14 do 16 czerwca w Hotelu META Szczyrk. Uczestnicy mogli nie tylko korzystać z usług oferowanych przez hotel, ale przede wszystkim wziąć udział w licznych wykładach, pokazach i dodatkowych atrakcjach. Na konferencję organizowaną przez Nova Group przyjechało 150 partnerów.
- Marka Arosha to styl życia oraz praca nad sobą każdego dnia, zarówno w gabinecie kosmetycznym, jak i w domu. Misją marki jest dbanie o każdą kobietę, bez względu na kolor skóry, na wiek oraz na wygląd. Marka Arosha jest bardzo popularna w Polsce. Jest mnóstwo kobiet, które nie wyobrażają sobie rozpoczęcia sezonu bikini bez zabiegów z bandażami Arosha oraz codziennej pielęgnacji skóry bez naszych produktów – powiedziała nam Marlena Skóra, Dyrektor Sprzedaży Nova Care.
Nowości i pokazy podczas Arosha na Szczycie
Arosha na Szczycie, jako spotkanie dla partnerów Arosha, obfitowało w liczne wydarzenia dla uczestników. Podczas konferencji zaprezentowano sprawdzoną metodę zabiegową Arosha, a także zorganizowano ekspercki panel dyskusyjny, dzięki któremu wszyscy skorzystali z doświadczeń partnerów marki Arosha. W programie nie zabrakło również niespodzianek – w Hotelu META Szczyrk odbyła się m.in. prezentacja nowej odsłony metody Arosha. Uczestnicy mieli ponadto możliwość osobistego przetestowania nowości z portfolio marki.
- Metoda jest istotą Aroshy. Podzielona jest na następujące etapy: Reset, Restore i Attack, które charakteryzują się przeróżnymi działaniami mającymi na celu maksymalizację efektywności zabiegów Arosha i zagwarantowanie osiągnięcia długotrwałych rezultatów w jak najkrótszym czasie – tłumaczyła nam Graziana Tamburrino, Product Manager Arosha. Marka Arosha wprawdzie ogromną część sukcesu zawdzięcza swojej metodzie, ale uznanie partnerów jest zasługą również szerokiego portfolio zabiegów oraz preparatów.
- Arosha jest totalnie unikalną marką. Ona odpowiada właściwie na wszystkie potrzeby naszych klientów. Arosha jest ciągle na szczycie, tak jak hasło naszego dzisiejszego spotkania z naszymi klientami, z czego ja osobiście jestem niezwykle dumny, bo to rzeczywiście jest powód do dumy, że przez 14 lat umiemy utrzymać zainteresowanie ludzi tym samym produktem, tymi samymi zabiegami, a jednocześnie nasza rzesza klientów firmy Nova Group jest coraz, coraz większa – opowiadał Zatoce Piękna Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny, CEO Nova Group.
Inspirujące rozmowy z ekspertami, pokaz nowego zabiegu z wykorzystaniem kosmetyków i elastycznych bandaży Arosha to zaledwie część atrakcji przygotowanych w ramach konferencji. Organizatorzy zaskoczyli wszystkich także pokazem mody w stylu Arosha zaprezentowanym przez pracownice Nova Group. W ramach spotkania Arosha na Szczycie odbyły się także pokazy laserów. - Takiego typu eventy pozwalają naszym klientom być bliżej osób, które stoją za tą marką, wymienić się doświadczeniami, a my możemy poznać ich potrzeby – podkreśliła Anastasiia Veklych, Export i Brand Manager Arosha Polska.
Urodziny twórcy i wyróżnienia dla partnerów Arosha
Gościem specjalnym wydarzenia był założyciel Arosha Antonio Colpani, dzięki czemu partnerzy mogli poznać historię marki także z perspektywy jej twórcy. Sama konferencja była zresztą także okazją do świętowania 50. urodzin założyciela marki, dla którego Nova Group oprócz tortu urodzinowego przygotowała mnóstwo niespodzianek i prezentów. Jak mówił nam Antonio Colpani, jako założyciel marki czuje wdzięczność za moc, entuzjazm i energię włożoną w ten projekt.
- Współpraca, mająca na celu stworzenie marki Arosha w Polsce, od początku była wielkim wyzwaniem. Jednakże kooperacja zarówno z Andrzejem Chmielewskim, jak i z Nova Group przebiegała bardzo bezpośrednio i w atmosferze zaufania, od samego początku. To jest w moim odczuciu jedna z korzyści i cokolwiek robiliśmy, zawsze czułem, że robimy to razem. W każdym projekcie, w którym braliśmy udział, czuliśmy się członkiem tej rodziny – powiedział Zatoce Piękna Antonio Colpani, General Manager Arosha.
Do Szczyrku przyjechali partnerzy z całej Polski, pracownicy z warszawskiego biura Nova Group, a także przedstawiciele z włoskiej centrali Arosha Aesthetic Science. - Arosha to nie tylko wiele produktów, to również metoda bardzo skoncentrowana na rezultatach, tych mierzalnych i możliwych do zaobserwowania bezpośrednio z perspektywy naszego klienta. Dlatego rezultaty nie są tematem dyskusji, one są dowodem na skuteczność – podkreślił w rozmowie z naszą redakcją Matteo Carrisimi, Marketing Manager Arosha.
W sobotni wieczór podczas uroczystej kolacji odbyło się też wręczenie wyróżnień dla gabinetów, które o pracy z produktami i zabiegami Arosha wiedzą wszystko. Statuetki w podziękowaniu za wieloletnią współpracę trafiły do kilkunastu partnerów. - Marka Arosha jest ważną pozycją w portfolio firmy Nova Group. Marka Arosha zajmuje tę pierwszą pozycję od lat i chyba długo jej nie straci – podsumował czerwcową konferencję Cezary Szczerbiński, Dyrektor Zarządzający Działu Nova Care.
Konferencja Arosha na Szczycie w Szczyrku zachwyciła partnerów organizacją i atmosferą. Z ich ust podczas rozmów z naszą redakcją padło wiele ciepłych słów. - Uważam, że tego typu spotkania są bardzo ważne, jest to ogromna szansa na wymianę doświadczeń, spotykają się tu miłośnicy Arosha – oceniła Katarzyna Dębińska-Kaczmarczyk z Ambra Day SPA w Krakowie. - Niesamowita atmosfera, moc atrakcji, przeróżni ludzie, niesamowite osobowości. To co, Nova Group robi, to jest naprawdę niesamowite – dodała Agata Kapel z Mercure Szczyrk Resort.
Pozytywny feedback ze strony partnerów Arosha utwierdził organizatorów w przekonaniu, że przygotowania do konferencji Arosha na Szczycie były wyzwaniem wartym wysiłku. - Mieliśmy dzisiaj przyjemność słuchać bardzo interesujących wykładów, przeżyć bardzo interesujące, emocjonalne spotkania z właścicielem firmy Arosha. Jesteśmy niezwykle usatysfakcjonowani reakcją naszych klientów, pozytywnym odbiorem nowości Arosha i pozytywnym odbiorem samej atmosfery eventu. To jeszcze raz podkreśla, jak ważne jest budowanie tych bliskich relacji z naszymi klientami i jak oni to doceniają – powiedział nam Andrzej Chmielewski, CEO Nova Group.
Więcej informacji o produktach na www.arosha.com.pl
Materiał powstał we współpracy z firmą Nova Group
Zdjęcia: Rafała Bielawa
Wideo: Zatoka Piękna