Kontakt z naturą to idealnie wytchnienie dla każdego, także dla nas, zwłaszcza po intensywnych miesiącach pracy nad kolejnymi projektami. Tego lata relaksu szukaliśmy między innymi w polskich górach, a dokładniej w uzdrowisku Świeradów Zdrój. Jako że zatrzymaliśmy się w hotelu Elements, nie omieszkaliśmy udać się z wizytą do Sensus SPA by przetestować zabiegi wegańskiej marki SCENS.

Elements Hotel & SPA w Świeradowie Zdrój to położony w malowniczej okolicy hotel z luksusową strefą basenową oraz strefą saun, co czyni go idealnym miejscem dla ludzi szukających w górach nie tylko świetnych szlaków i tras spacerowych, ale też odprężenia. Charakter całego obiektu odzwierciedla również Sensus SPA, w którym panuje holistyczne podejście do odnowy biologicznej i gdzie w czasie zabiegów moc naturalnych metod oraz kosmetyków łączy się ze zmysłowymi doznaniami, jakie zapewniają kojące aromaty oraz dotyk. Więcej o koncepcji SPA powiedziała Zatoce Piękna Agnieszka Chudziak, manager Sensus SPA.

Komentarz eksperta

Agnieszka Chudziak
Wartości, jakie przyświecają naszemu sensualnemu SPA to powrót do natury, czerpanie z jej dobrodziejstw, szacunek dla ziemi, przywrócenie harmonii człowieka z przyrodą i ciała z duchem. Naszym zamysłem jest pełnowymiarowość, kompleksowe spojrzenie na organizm człowieka i jego ogólny dobrostan. Dzięki temu stworzyliśmy wyjątkowe miejsce, gdzie goście doświadczają błogiego odprężenia.

Zabiegi w Sensus SPA wykonywane są przez wykwalifikowanych terapeutów, a konkretne propozycje dostosowuje się do indywidualnych potrzeb gości. - Sensus SPA to empatyczny, profesjonalny i dojrzały zespół. To także znakomite, świetnie się uzupełniające marki kosmetyków: Scens, Aromatherapy Associates, Qms, Diego Dalla Palma, Rvb-Lab oraz ci, którzy są najważniejsi – świadomi goście. Bajkowe wnętrze, tajemniczy ogród, magia, zieleń, śpiew ptaków, aromat, zapach, dotyk, jakość – to najczęstsze słowa, jakimi nas opisują. Serdecznie zapraszam do świata SPA&Wellness w hotelu Elements – takimi słowami przywitała nas managerka. Podczas swojego pobytu zdecydowaliśmy przekonać się o odprężającej atmosferze hotelu i SPA na własnej skórze.

Zespół Sensus SPA

Nasz wybór padł na zabiegi organicznej marki Scens, inspirowanej „esencją” natury. Zarówno nasza redaktor naczelna Estera Gabczenko, jak i Dmitrij Gabczenko, dyrektor ds. współpracy z partnerami, wybrali dwie propozycje: masaż 360° SCENS oraz Eternal Lift Experience SCENS.

Sensus SPA w Hotelu Elements

Pełne odprężenie z masażem 360° SCENS

Nasz wybór w pierwszej kolejności padł na rozluźniający masaż twarzy i ciała 360° SCENS, wykonywany na bazie oleju z konopi indyjskich, arniki, paczuli oraz olejku goździkowego. Skuszeni aromatem i obietnicą pełnego odprężenia zdecydowaliśmy oddać się w ręce terapeutów i sprawdzić, czy masaż 360° SCENS przyniesie ukojenie naszym nieco nadwyrężonym mięśniom.

- Masaż całościowy 360 ° obejmuje obszar głowy, twarzy, szyi i dekoltu oraz całego ciała. To idealny zabieg dla osób borykających się z bruksizmem, którym często doskwiera ból głowy i szyi spowodowany zaciskaniem zębów podczas snu. To również doskonała alternatywa dla gości ceniących sobie intensywny masaż ciała, stworzony na ratunek dla napiętych, zestresowanych i bolących mięśni – tłumaczyła nam Agnieszka Chudziak, manager Sensus SPA.

Kosmetyki Scens
Kosmetyki SCENS

Masaż 360° SCENS mieliśmy okazję przetestować po naszych górskich wędrówkach i jego wybór okazał się strzałem w dziesiątkę, zwłaszcza że nie na co dzień pokonujemy górskie szlaki i trochę odczuliśmy wysiłek. - Masaż 360° SCENS to doskonały sposób na odprężenie po dniu spędzonym na górskich wędrówkach. Jako mężczyzna, doceniam jego zdolność do rozluźniania napiętych mięśni i łagodzenia bólu szyi oraz głowy. Olej na bazie konopi indyjskich, arniki i paczuli dodaje zabiegowi wyjątkowego aromatycznego doświadczenia, które wprowadza w stan głębokiego relaksu – ocenił Dmitrij.

Efekt blasku z Eternal Lift Experience SCENS

Doznań związanych z masażem nie brakowało także podczas drugiego z wybranych przez nas zabiegów. Eternal Lift Experience SCENS to zabieg liftingujący na bazie ekskluzywnych produktów kosmetycznych bogatych w regenerujące i odmładzające składniki aktywne. Zabieg ma zapewniać odżywienie niezbędne do przywrócenia skórze elastyczności i ujędrnienia oraz ochronę antyoksydacyjną. Dodatkowo terapeuta przeprowadza intensywnie liftingujący masaż LIFT by SCENS, który relaksuje mięśnie i modeluje kontury twarzy.

- Już po pierwszym zabiegu Eternal Lift Experience Scens zauważalny jest efekt glow i bezinwazyjnego liftingu twarzy. Podczas 75-minutowego zabiegu klient przeżywa niesamowicie zmysłowe doświadczenie. Polecam wybór marki Scens w Sensus Spa Hotelu Elements dla uzyskania głębokiego uczucia dobrego samopoczucia i relaksu oraz powrotu do świata natury – zachęcała nas managerka Sensus SPA. Mając dobre wrażenia po zabiegach na twarz połączonych z masażem całego ciała, mieliśmy spore oczekiwania. Czy Eternal Lift Experience Scens im sprostał?

Kosmetyki Scens
Kosmetyki SCENS

- Eternal Lift Experience SCENS to luksusowy zabieg liftingujący, który idealnie sprawdza się w górskim otoczeniu, gdzie słońce i wiatr mogą wysuszyć skórę. Już po pierwszej sesji zauważyłam widoczny efekt odmłodzenia i blasku, co było miłym zaskoczeniem. 75-minutowy masaż liftingujący nie tylko relaksuje, ale także modeluje kontury twarzy, sprawiając, że  bezpośrednio po zabiegu dało się odczuć zmianę w kondycji i  wyglądzie skóry twarzy. – relacjonował Estera.

W Sensus SPA

Pobyt w uzdrowisku Świeradów-Zdrój będziemy wspominać pozytywnie, a osobom, które szukają powrotu do świata natury na pewno polecimy zabiegi w Sensus SPA. Masaż ciała i twarzy okazały się idealnym dopełnieniem naszego aktywnego wypoczynku i dokładnie tym, czego nasze ciało i skóra potrzebowały.

Pełna oferta zabiegowa jest dostępna na elements-hotel.pl